högt över målnen

sitter och kollar in kläder och framförallt skor på nelly. UNDERBART snygga skor! tur att jag fyller år snart då! :)  
Men iallafall. här kommer en "vill ha" lista. får se om jag får något. hope so
dock så får jag inte så mycket av mamma o pappa eftersom att jag fivk min iphone.

pengar - vill ha mycket pengar. så jag kan bestäma vad jag ska köpa själv. och om det är något jag behöver har jag penag till det. ska nog ta och köpa ett par skor till i sommar, och några snygga sommar klänningar.

smycken - först och främs vill jag ju ha pengar. men inte så roligt att få det av mina kompisar direkt. och inte så roligt att ge bort heller. men ja. jag vill ha mycket smycken. armband. halsband. ringar. everything!

foundation - jag vill ha en ny foundation ocskå. verkligen behövligt! vill prova den nya tjugofyra timmar sak. vet inte vilket märke med aja. om någon av er som läser detta vill köpa det får ni kolla.

presentkort - kanske en aning tråkigt att få. men om det är på en bra affär som har fina saker och jag handlar där är det ju aldrig fel. men int direkt det högsta som står på listan.

convers - jag vet att jag ska få vita låga convers av min moster. kostar bara trehundrafetio riksdaler i england där hon bor. najs det jag vet. men jag vill över ha låga mörkgröna eller vinröda. underbart snyggt!

 älskar dessa skor. så himla snygga!



dessa skor är också älskvärda. hmm...vilka ska jag köpa tro..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0