just the way you are

Lite smått besviken sitter jag med maxad volym på min födelsedags pressent. Jag skulle ha gjort ett videoinlägg  men det stog att videon fick vara max 150 MB. Och det är typ mindre än 1 minut. Så det gick inte så bra. Vid klockan tre idag kom min kära mormor och morfar. Vi fikade och öppnade pressenter. ÄLSKAR att öppna pressenter. Ni får se på ilderna vad jag fick. Nästa helg ska vi till Eskilstuna. till min farmor. Och då kommer jag få något av henne :) Sen i påsk kommer min moster och morbror och så får jag något av dom. Men nu ska jag kolla på solsidan. MUMS! Puss







video kommer sen. finns en litn extra fines men denna pryl! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0