uppdatering

torsdag 24/3

Efter skolan hade vi öppet hus i skolan. Men det var inte förens klcokan fem. så efter PH åkte jag och Julia ner på stan och åt på sub way! sen tillbaks till skolan och ar där till sju. sen bar det av hem !

fredag 25/3

Efter skolan åkte jag hem, men efter typ frm minuter ringde Julia haha...hon hade ingen nyckel så hon kom till mej ett tag. Jag packade min väsk till Amanda och åkte dit runt fyra. Vi åt, pratade och kollade på film. BLACK SWAN! sjukt bra film! Vid elva var vi ganska trötta så vi gick och la oss efter filmen.

Lördag 26/3

Vi vaknade runt 9! ny upplevelse med amanda haha. Vi gick upp och åt frukost. men var lite trötta efter det så vi tog en liten siesta. när det var klart hade vi verkligen inget att göra. så vi började designa kläder som vi skulle sy. sen gick vi ut till hennes föråd och kollade efter gamla kläder vi kunde ta detalger av. hittade lite. Amanda började göra en prov kjol och jag gjorde bara en grej jag kan ha mina busskort och sån i. väldigt smart att ha i jackfickan...:) Åkt hem typ sex och kollade på tv.

Söndag 27/3

Vaknade typ 10 och gick upp och duschade. skulle ha åkt in till stan med amanda men ingen affär hade typ öppet så hon kommer till mej snart så ska vi kolla efter lite tyger o kolla på film. myys!


ni får bilder senare ikväll, ciaoo!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0