Lips that felt just like the inside of a rose



Rihannas album Loud - rihanna har vart en av mina favoriter sen lång tid tillbaks. har gillat hennes låtar otroligt mycket. Älskar hennes musik och även hennes stil. skit snygg! men i albumet är alla hennes låtar sjukt bra. undra hur många gånger jag lyssnat på det albumet på spotify..?

svenska låtar - har aldrig gillat svenska låtar. medans dom flesta av mina kompisar har suttit o lyssnat på Håkan Hellström eller något liknande har jag alltid haft Rihanna eller Taio Cruz gående i öronen. men nu dom senaste månaderna har jag börjat lyssna, och gillat dom svenska artisterna.

att våren är påväg - äntligen är våren påväg. solen har vart framme hela dagen och det har art riktigt varmt ute. i går när det plötsligt helt onödigt började snöa känndes det hopplöst. en sommar med snö...typ



årets storebror - har kollat på två sesonger förut. var bra tycker jag. men sesongen som pågår nu...lixom hallå? ingenting händer. nästa bara tråkiga männiksor. typ 30 + är dom. undra hur många som inte kollar på de som kollade förut. hmmm...alla

konfermation -  hur tråkigt och värdelöst som hellst. har inte så mycket att skriva om det. bara almänt onödigt!

justin biebers nya frisyr - jag som tyckte att han var så söt förut. underbart gullit hår. men nu...vad har hänt.- han har klippt sej. buhuu...ser inte ut som han själv. sägs att han ska ha förlotrat 80 000 fans på Twitter. inte bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0